VvE beheer Nederland

VvE Beheer van Dijk biedt diensten aan in grote delen van Nederland

VvE beheer wordt door ons in een groot deel van Nederland verzorgd

De oprichting van een Vereniging van Eigenaren in Nederland is verplicht, en elke appartementseigenaar is hier dan ook automatisch lid van de VvE. Dit heeft er voor gezorgd dat het VvE beheer in Nederland nu veel werk met zich meeneemt. VvE Beheer van Dijk helpt u graag met het beheren van uw vereniging, in het midden en westen van Nederland. Wilt u onze diensten afnemen, bel dan met 0182 – 618 450!

Voor financiële en administratieve werkzaamheden

Uw Vereniging van Eigenaren is verantwoordelijk voor een heel scala aan taken. Van financiële en administratieve tot technische en secretariële diensten. VvE beheer is in Nederland dan ook bijna een full-time taak geworden voor de mensen in het dagelijks bestuur. VvE Beheer van Dijk helpt u graag door u bij deze taken te assisteren, of het zelfs volledig uit handen te nemen. VvE Beheer van Dijk kan u in grote delen van Nederland uitstekend helpen met het beheren van uw vereniging. Wij kunnen alle aspecten voor u verzorgen door middel van ons uitgebreide en modulair opgebouwde dienstenpakket. Bovendien krijgt u een persoonlijke pagina op onze website, met daarop diverse informatie over uw VvE.

Neem gerust contact met ons op

Wacht niet en vraag meteen een offerte aan met behulp van ons offerteformulier. Heeft u vragen? Bel dan direct naar 0182 – 618 450 of mail naar info@vvebeheervandijk.nl.  Het contactformulier invullen is natuurlijk ook mogelijk.

Meer informatie:

Vve beheer Nederland – Vereniging huiseigenaren – Vve beheer Rotterdam – Vve beheer – Vve administratie