Prijs – Kwaliteit

Voor ons is transparantie in de prijs die wij doorberekenen voor onze werkzaamheden van essentieel belang.

Wat wij een Vereniging niet willen aandoen is om de Vereniging voor een lage prijs binnen halen, waarbij we tegelijk aan onze kwaliteit en service moeten tornen, en dan bij elke extra werkzaamheden, die bij ons standaard in de overeenkomst zit, een factuur sturen. Helaas zien wij dat in de markt te vaak voorkomen.

Onze prijs is een vaste prijs voor de werkzaamheden waar wij voor worden ingeschakeld. Dit houd in dat u vooraf elk jaar weet wat u aan ons kwijt bent om de Vereniging te beheren. Hierdoor is ook de kwaliteit gewaarborgd. Mochten wij vooraf toch extra werkzaamheden voorzien dan wordt dit ook eerst voorgelegd aan het bestuur (of de Vergadering).